Daca aveti o problema cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvata de catre Departamentul Suport sau de catre Departamentul Vanzari, aveti posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie sa fie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail sau telefon in termen de 24 de ore cu instructiunile de returnare.

Produsul returnat trebuie sa contina ambalajele originale. Returnarea produsului se face in 5 zile de la primirea coletului, iar rambursarea fondurilor se face prin aceeasi metota folosita la plata (mandat postal pentru plata la livrare sau rambursare pe card pentru plata prin card). Se ramburseaza doar valoarea produsului, fara taxele de transport.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Informatii despre comanda
Informatii despre produs si motivul de returnare
Am citit si sunt de acord cu Termeni si conditii