Ai nevoie de ajutor?
Suntem aici pentru tine!

Intrebari frecvente

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare.

In cazul in care ai folosit un card razuibil, verifica daca ai introdus parola corecta. Daca nu stii parola, contacteaza persoana de la care ai primit cardul cadou si solicita-i informatii privind utilizarea acestuia. In cazul in care ai folosit un card cadou primit in urma unei promotii, verifica daca ai respectat conditiile de utilizare din regulament. In cazul in care ai nevoie de informatii suplimentare ne poti contacta la numarul 0761.221.112.
Pentru recuperarea cardului cadou, completeaza Formularul de Contact mentionand adresa de e-mail asociata contului tau din site. In baza solicitarii tale, un consultant va retrimite mesajul ce contine cardul cadou. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cardul cadou nu va fi retrimis.

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';

c) Poti verifica direct din contul tau MdlT traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Produsele comandate sunt rezervate pentru 96 de ore de la primirea plasarea comenzii pana la confirmarea acesteia. Dupa expirarea celor 96 de ore, este posibil ca pretul sa sufere modificari, iar produsele sa nu mai fie disponibile.
Daca returul se efectueaza in perioada de valabilitate a cardului cadou, acesta se reactiveaza dupa emiterea facturii de stornare, si vei putea refolosi seria cardului cadou. Daca stornarea este efectuata dupa finalizarea perioadei de valabilitate, reducerea aferenta cardului cadou nu va mai fi disponibila.
Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre MdlT, in contul indicat. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
Cardul cadou se trimite pe adresa de e-mail mentionata in comanda, dupa facturarea acesteia. In cazul in care ai verificat atat folderul inbox, cat si folderul spam, si nu ai primit cardul cadou, iti recomandam sa ne contactezi completand formularul de aici
Factura fiscala este disponibila in format electronic, in contul tau MdlT. Pentru a o vizualiza si printa, autentifica-te in cont, acceseaza rubrica "Istoric comenzi" din meniu si selecteaza comanda pentru care doresti factura. Apasa pe “Descarca” si salveaza documentul.
Cardul cadou nu poate fi adaugat dupa trimiterea comenzii. Pentru a-l utiliza trebuie sa refaci comanda.
Da, banii proveniti in urma unui retur pot fi folositi pentru achitarea altui produs, conditia este ca tu sa inregistrezi comanda telefonic. In cazul in care comanda se inregistreaza online soldul nu se aplica automat, de aceea te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0761.221.112a pentru modificarea rambursului.
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0761.221.112 si 0760.760.104.
Daca ai constatat lipsa unor produse din colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta im maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Daca ai constatat ca produsut primit este deteriorat, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta im maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Contact. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.
Miere de la tara by Honey Map srl | Tel: +40761221112 | Mail: office@mieredelatara.ro
Comenzi si livrare: 24/24 7/7 | Plata: Ramburs, Card de credit, Transfer bancar